Afwachten...

Dit is hem dan, mijn boekje, vers van de pers. Omdat ik geen verzameling kleurenkopietjes naar verschillende uitgeverijen wilde sturen, heb ik dit boekje laten maken. Inmiddels zijn 8 exemplaren onderweg naar geselecteerde uitgeverijen (te weten; Clavis, Unieboek, Querido, Leopold/Ploegsma, Lemniscaat, De Vier Winden, Holland en Gottmer), binnen 6 tot 12 weken zal ik weten of een van deze uitgeverijen geïnteresseerd is.

Indien dit niet het geval is zal ik het prentenboekje in eigen beheer gaan uitgeven, wat betekent dat ik een ISBN-nummer zal aanvragen en het boekje met een harde of zachte kaft zal laten drukken.

Maar nu ik dit deel van mijn eindproject (zo goed als) heb afgesloten. Kan ik me nu volledig gaan richten op het andere deel; de animatiefilm.

1 opmerking:

Nicole zei

Hey Raims,
Wat ik me afvroeg, wat zijn de voordelen van zo'n uitgever? Betalen zij dan de kosten van uitbrengen zoals een harde kaft enzo? En als je het zelf moet gaan uitgeven, hoe breng je het boek onder de mensen? Ben er gewoon nieuwsgierig naar ^_^ En nu lekker animeren *hoezee*